אם הגעתם לעמוד הזה אתם כנראה לפני הקמה של אתר חדש או רוצים ללמוד איך לשווק את העסק שלכם ולהתנהל טוב יותר במרחב הדיגיטלי.​

טיפים ועוד...

ידע הוא כוח שמוביל להצלחה

חשיבות חידוש הדומיין ואיך לעשות את זה נכון

חשיבות חידוש הדומיין בזמן

כל ההשקעה והזהות הדיגיטלית שלכם נשענת על הדומיין, ביום שתאבדו אותו אתם עלולים לאבד הרבה יותר. אל תחכו לרגע שבו תגלו שהאתר והאימיילים שלכם לא עובדים יותר, זאת סיטואציה חסרת אונים, לא נעימה ומיותרת. אז מה עושים?

לפוסט המלא
איציק לוי, מלווה עסקים

ליווי עסקים להגדלת הכנסות

נטוורק סטודיו מארחים ומפרגנים לאיציק לוי, מלווה עסקים קטנים ובינוניים, מנחה תהליכי שיפור מכירות וניהול בארגונים וחברות מובילות במשק הישראלי, מומחה לסגנונות תקשורת, מרצה ופרפורמר.

לפוסט המלא
אתר לווין

אתרי לווין

אתר לווין (Satellite website ) הוא נכס דיגיטלי שמטרתו העיקרית ללוות, לתמוך ולחזק את הפעילות העסקית והשיווקית של האתר / העסק המרכזי. אתר הלווין שמיצר ערך אמיתי עבור המשתמשים שלו ועבור המטרות העסקיות המרכזיות, יפיק עבורכם הרבה יותר מסתם עוד אתר עם קצת תוכן וקישורים.

לפוסט המלא
מסע לקוח - שיווק דיגיטלי

מסע לקוח ושיווק דיגיטלי לעסקים

כל רכישה מתחילה אולי בפעולה בודדת, אבל ברור לכולם שב99.9% מהמקרים מדובר בסדרת פעולות, שלבים והחלטות. החל מהחשיפה למשהו שמגרה אותנו לרכוש אותו, דרך ההרגשה שהובילה אותנו מאותו רגע שנזרע הרעיון במוח שלנו ועד הרגע שאנחנו מרוצים ממה שרכשנו, ממליצים ואפילו רוכשים שוב ומשדרגים. הבנה ותיכנון מסע הלקוח הוא כלי שיווק חשוב, כדי למקסם את יעילות מאמצי השיווק ולשלב אותם על פני משפך המכירות.

לפוסט המלא

מהי תוכנית שיווק שותפים ואיך זה עובד?

תוכנית שותפים (Affiliate Marketing) מאפשרת לכם לקדם מוצרים של אנשים או עסקים אחרים. כשמישהו רוכש מוצר דרך קישור השותפים (Affiliate Link) שאצלכם בנכס הדיגיטלי, העסק (דרכו יצרתם את הקישור) יתגמל אתכם בעמלה. ברמה העסקית זה פשוט מאוד, אתם ממליצים על מוצר או שירות ומתוגמלים כמתווכים על מכירה שהגיע דרככם. אם אתם מוכרים משהו באינטרנט, כדאי שתשקלו להטמיע תוכנית שותפים גם בעסק שלכם.

לפוסט המלא
איך להפיק מעמוד האודות את המקסימום

איך להפיק מעמוד ה”אודות” את המקסימום?

לא משנה לאיזה ענף תעשיה אתם משתייכים, כנראה שאחד העמודים הראשונים שתקימו באתר החדש שלכם יהיה עמוד האודות.
עכשיו בכנות, כתבתם את עמוד האודות שלכם כי אתם חייבים ולכולם יש? אולי ויתרתם על העמוד כי העיקר הוא הביזנס ולא אני?
חבל שתפספסו הזדמנות מצוינת להציג את עצמכם.

לפוסט המלא
טיפים - מזל טוב האתר שלכם באוויר, טיפים לבעלים הטרי של אתר אינטרנט

מזל טוב האתר החדש שלכם באוויר, אז מה עושים עכשיו?

שלב בניית האתר הוא תחילתו של המסע הדיגיטלי שלכם. בנייתם אותו למען מטרה, ועכשיו הזמן לגבות, לשפר, לשדרג, לטפל, למדוד ולשווק. לצד כל אלו כדאי שתחזיקו בצורה מאובטחת את כל פרטי הגישה לנכס הדיגיטלי והפנים שלכם ברשת, תכירו את האלמנטים החיונים כדי לשמור אותו חיוני ועם דופק לאורך זמן.

לפוסט המלא
קידום אתרים ומילות מפתח

איך לשלב מילות מפתח בתוכן של האתר

מהם מילות מפתח? אילו סוגי מילות מפתח יש? איך מבצעים מחקר מילות מפתח? וטיפים לשילוב נכון של מילות מפתח בתוכן של אתר. אם אתם בעלי אתר, כותבי תוכן או אפילו מקדמי אתרים בתחילת דרכם, לא כדאי שתפספסו את המאמר הזה.

לפוסט המלא
פישינג - דיוג

הקשר בין Phishing לבעלי נכסים דיגיטליים

כולנו מקבלים כמות עצומה של הודעות מידי יום. אנחנו תלויים בהן להתנהלות אישית ועסקית. התהליך מתחיל כאשר התוקף שולח הודעה שיכולה להיות: SMS, ווטסאפ וכמובן אימייל. מטרת ההודעה היא להניע אתכם ללחוץ על קישור, כמובן שהקישור מוביל אל אתר מתחזה (אתר פישינג). אז איך כל זה קשור אליכם, בעלי ומנהלי אתרים? וטיפים להימנעות מפישינג.

לפוסט המלא