מה זה עמוד נחיתה ולמה הוא משמש?
עמוד נחיתה הוא לא תחליף לאתר. בדומה ל ONE PAGE לא ניתן לנווט ממנו לעמודים אחרים ומשמש בעיקר עבור יצירת לידים ע”י קמפיינים ופרסום ממומן. בשונה מ ONE PAGE עמוד הנחיתה יכול להיות גם לעסק שכבר יש לו אתר, אבל מנהל קמפיין נקודתי. כדי למדוד את היעילות של הקמפיין הממומן בצורה אפקטיבית, מרכזים את התוכן המדויק לקהל היעד והקמפיין, ומודדים ובוחנים את הנתונים באמצעות גוגל אנליטיקס וקוד המרות.
בניית עמוד הנתיחה יכול להתבצע על אתר הוורדפרס הקיים שלכם, במקרים מסויימים אנו מקימים עבור הלקוחות שלנו מערכת וורדפרס נפרדת תחת אותו השרת והדומיין לטובת עמודי נחיתה וקמפיינים.
יש שתי גישות שיווקיות עיקריות לתוכן של עמודי נחיתה:
הגישה הראשונה היא שלאנשים אין סבלנות לחפור והם רוצים, עמוד קצר ומשכנע והנעה לפעולה. הגישה נכונה בעיקר עבור מקרים בהם קהל היעד הוא מאגר הלקוחות שלכם או עבור עסקים / מוצרים ברורים ומוכרים לקהל היעד.
לדוגמא: מכללה מוכרת שמפרסמת תוכנית לימודים חדשה, אין צורך לחפור מעבר לנקודות עניין של קהל היעד שכבר שמע ומכיר את מוסד הלימודים.
העמוד יכול להישאר קצר ומשכנע שיווקית עם הנעה לפעולה מהירה וברורה. הגישה הזאת נכונה עבור מקרים (המוצרים / השירותים / קהל היעד) שהם הנעה לפעולה היא ממקור אימפולסיבי / רגשי / מיידי בדומה למבצעים של רשת או חנות.
הגישה השנייה היא שקהל היעד שעמלנו כדי להביא אותו, לא כל כך מכיר אותנו ונחשף אלינו ואל התוכן שלנו פעם הראשונה. לכן נרצה לייצר עמוד ארוך שמספק את כל המידע שרק אפשר לחפור בנושא עבור הלקוח הפוטנציאלי שלא מקבל החלטות מהירות.
לרוב מבנה התוכן וההיררכיה של עמוד הנחיתה ינסו (בהתאם ליכולות של בעל האתר לייצר תוכן רלוונטי, רצוי בטון שיווקי אישי) להתמודד עם השאלות והחסמים שיכולים להיות ללקוח הפוטנציאלי, על פי סדר חשיבות. כשבראש העמוד ובעיקר עבור אלו שהגישה הראשונה מתאימה להם, אנחנו רוצים לעשות רושם ראשוני טוב ומדויק כולל הנעה לפעולה בכל תחנה בה אנחנו מובילים / מסקרנים / משכנעים את קהל היעד להפוך ל- ליד וללקוח.
ברכישות או הנעה לפעולה שאיננה אימפולסיבית, קשה יותר ליצר תגובה ופעולה מקהל יעד שנחשף לפרסום בפעם הראשונה. במקרים רבים ניתן לראות מגמה ברורה של אנשים שביצעו המרה רק בחשיפה שלישית או רביעית, כך שקמפיינים עבור עמודים בנחיתה יעשו שימוש כמעט תמיד ב- רימרקטינג כדי ליצר יותר חשיפה עבור קהל יעד שכבר נחשף.
הגישה הזאת הולכת והופכת לנפוצה יותר מהסיבה שהיא מתמודדת גם עם קהל יעד אימפולסיבי וגם עם כזה שפועל מתוך רציונל. האימפולסיביים יעצרו בחלק המתאים להם בראש העמוד והרציונליים ימשיכו לקרוא ולהתעמק בתוכן כדי להבין אם יש להם עניין בנושא.
כמה עולה לבנות עמוד נחיתה?
טווח המחירים משתנה בהתאם למערכת שבעזרתה נבנה את עמוד הנחיתה, מורכבות העיצוב ואורך העמוד / כמות המרכיבים והתוכן. לכן לדוגמא: עיצוב ובנייה של עמוד נחיתה על מערכת וורדפרס קיימת + אלמנטור יכולה להיות בטווח של 900 ₪ – 1200 ₪, לעומת זאת אם אין לכם וורדפרס העלויות יהיו דומות לבניית אתר של עמוד אחד.
למעלה מ 40% מהאתרים באינטרנט (קטנים וגדולים) משתמשים ב WORDPRESS
וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן (CMS) קוד פתוח, שמאפשרת בנייה וניהול מגוון ענק של אתרים, בלוגים, וחנויות על גבי שרת אירוח.וורדפרס לא מתפשרת על עיצוב מרהיב, ממשק משתמש קל ונח, פיצ'רים עוצמתים, והחופש לעצב ולבנות כמעט כל אתר.
מעוניינים לתאם פגישה טלפונית?
וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן האידיאלית עבור יצירת עמוד נחיתה איכותי, מרשים ויעיל.
פשוט קל ונגיש
עיצוב אישי
ניהול מדיה מתקדם
ידידותי למנועי חיפוש
יכולות אבטחה גבוהות
עיצוב רספונסיבי לניידים
יכולת ניהול מאפליקציה מכל מקום
ביצועים גבוהים
הערך העצום שטמון ביכולות המדהימות של וורדפרס המאפשרות קצב עבודה מהיר ובלתי מגביל, לצד הרחבה של הפיצ'רים, ע"י למעלה מ 55,000 פלאגאינים, הופכת אותה לאידיאלית. יתרון נוסף משמעותי מאוד בבחירת וורדפרס כמערכת הניהול של אתר היא קהילה התומכת המונה מאות אלפי מפתחים, יצרני תוכן, ומעצבים.
תהליך העבודה
1. אפיון עמוד נחיתה
שלב לא מורכב, אך חשוב והכרחי הוא שלב אפיון עמוד הנחיתה. נבין ונלמד את הצרכים שלכם, איך עמוד הנחיתה ישמש אותכם? אילו כלים ואלמנטים תרצו להציג בעמוד? אילו קודים דרושים לכם לניטור, איסוף נתונים ושיפור הקמפיין? האם כדאי להקים וורדפרס נפרד עבור כלל עמודי הנחיתה שלכם או להשתמש באתר הקיים? (יש יתרונות וחסרונות לשתי הגישות, תלוי בצרכים ובשיקולים העסקים).
איסוף מידע
- הכרות עם העסק שלך והנכסים הדיגיטלים שלו, גישה למערכת הוורדפרס של האתר הקיים עליה תרצו להקים את העמוד.
- בחינה של תוכן העמוד ומרכיביו.
- בחינה של מטרות העמוד וקהל היעד
- גישה לביצוע גיבוי בשרת לפני תחילת העבודה.
- בחינת בריאות האתר והמרכיבים החיוניים שלו, לטובת פעילות תקינה.
- בחינת כלל מרכיבי האתר הזקוקים לעידכונים.
הגדרת משימות
- הגדרת מטרת האתר וכמות התוכן.
- איתור והתייחסות ליישומים טכניים מרכזיים.
- הגדרת הצרכים הטכנולוגיים.
- הגדרת לוח זמנים.
מבנה ותוכן
- איסוף והגדרת סוגי התוכן: תמונות, אנימציות, לוגואים ואייקונים, קישורים לווידאו ולפודקסט, קישורים לרשתות חברתיות, קישורים לרכישה מחוץ לאתר, טקסטים לעמודים, סלוגן ומשפטי מחץ / הנעה לפעולה.
- התיחסות והגדרת היררכית התוכן, מבנה העמוד והזרימת התוכן.
רוצים שנחזור אליכם או להשאיר לנו הודעה / לשאול שאלה?
2. עיצוב ופיתוח עמוד נחיתה
אחרי שיהיו בידיינו החומרים, נבין את הצרכים, הרצונות והתקציב – יתחיל הקסם. נייצר עבורך עמוד נחיתה מעוצב אישי בהתאם לחומר המיתוגי שלכם, הקווים המנחים שהפקנו משלב האפיון וכלל התוכן שאתם מעוניינים להציג באתר. נתייחס לכלל המרכיבים באתר החשובים לך, נבדוק ונשפר.
הקמת תשתית - לא רלוונטי למי שכבר יש לו אתר
במקרה של הקמת אתר וורדפרס עבור מערך השיווק ועמודי נחיתה, בנפרד מהאתר ותחת תיקיה נפרדת באותו השרת או כדומיין נפרד ומקושר.
- שרת – יצירת חשבון אירוח, או השגת פרטי גישה לחשבון אירוח (שרת) קיים.
- דומיין – רכישה או השגת פרטי גישה לניהול הדומיין – לצורך הפנייה לחשבון האירוח.
- חשבונות אימייל – יצירה של תיבות אימייל תחת הדומיין
- מערכת ניהול תוכן – יצירת מסדי נתונים והתקנת וורדפרס נקיה.
- תוספים – התקנה של סט תוספים בסיסי + תוספי פרימיום ואלמנטים נוספים בהתאם להגדרות האתר והפרוייקט.
- תחת בניה – הגדרת עמוד תחת בניה במהלך הקמת האתר עד לעליה לאוויר או לחשיפה אישית.
- הגדרות אבטחה בסיסיות – הטמעת SSL, הרשאות גישה לתיקיות, ניהול משתמשים, הסרת תבניות ותוספים שלא בשימוש.
עיצוב
- בחינת איפיון העמוד, התוכן והגדרת המשימות והצרכים המהווים קווים מנחים לעיצוב ולחווית המשתמש.
- רכישה / יצירה והטמעה של תבניות ותוספים אשר ישלימו את תפקוד ומראה האתר במידת הצורך.
- הגדרת התבנית וכלל מרכיבי העיצוב הרלוונטים בעמוד: צבעים, פונטים, מרווחים וכו.
עדכון תוכן
- יצירת עמוד בהתאם למבנה התוכן שנקבע.
- הטמעת התוכן בעמודים ויצירת מבנה היררכי ולוגי נכון לעמוד.
- יצירת טפסים
- קישורים לרשתות חברתיות, פתיחה בטאב נפרד.
- אופטימיזציה ועריכה לתמונות וחומרים גראפים.
- יצירת באנרים וגרפיקה משלימה לעיצוב
- הטמעה של סרטוני YouTube / Vimeo / ו IFreams.
3. בדיקה ופידבק
מרגע שנוכל לשתף אתכם, חשוב לנו שתהיו חלק בלתי נפרד מהתהליך. תגידו לנו מה עובד בשבילכם ואיפה זה פחות, תוכלו להתייעץ, לשאול שאלות ולהחליף תוכן שדורש שינוי. תנו לנסיון שלנו לכוון ולהוביל אתכם לאתר שיכבד אתכם.
בדיקת התוכן והנראות
- אחרי שחיברנו את סך החלקים של המשימות לכדי אתר מתפקד שרקם עור וגידים, צרפנו את העיצוב, הנראות והתוכן של האתר בהתאם למידע והחומרים שהופקו, תחשפו לאתר לראשונה ותוכלו לבחון ולהתרשם מהנראות של התוכן שסיפקתם וחווית המשתמש.
- פידבק מכם בכל שלב חשוב לנו כדי להתקדם בכיוון הנכון, להיות יעילים ולספק לכם מוצר דיגיטלי שישרת אתכם. נתיחס לכל הערה, נייעץ ונכוון אתכם לנתיב הנכון. תוכלו לשלוח תיקונים וגהה עבור התוכן ואלמנטים אחרים הדורשים ליטוש נוסף.
בדיקת תפקוד וניווט
- בסיום העדכון המלא וביצוע השינויים, תבחנו פעם נוספת ואחרונה את התוכן, הנראות, הניווט והקישורים באתר לפני עליותו לאוויר.
- בדיקה הביצועים במכשירים ופלטפורמות מובילות שונות.
הכנה וניקוי לפני עליה לאוויר
- הטמעה של אנליטיקס או קודים אחרים ע”פ האפיון ובקשה מראש.
- הסרה של תוכן לא שימושי / פעיל.
- הסרה של תבניות ותוספים לא פעילים וללא שימוש.
- יצירת משתמש עבור בעל האתר ומחיקת משתמשים לא רלוונטיים.
- בקרת איכות שלנו על תפקוד האתר / המערכת / הערות שטופלו.
4. עליה לאוויר
אחד הרגעים המרגשים עבורנו ועבור הלקוחות שלנו הוא רגע הלידה והיציאה של אתר חדש לאוויר העולם, אנחנו פה גם אחרי הלידה עם הדרכה הורית ואפילו בתפקיד אופר.
העברת המפתחות
- אישור סיום עבודה אחרי בדיקה שלכם, יאפשר לנו לשחרר את האתר: להסיר את העמוד “תחת בנייה” ולאפשר לעולם לגשת וצפות בו.
- נשלח לכם בצורה מרוכזת את כלל פרטי הגישה לחשבונות השונים שהקמנו עבורכם במהלך הפרוייקט. בסוף האתר שלכם וחשוב לנו שכבעלים של האתר יהיו לכם כל הפרטים הדרושים לבצע כל שינוי שתבחרו עם כל ספק שירות שתבחרו.
הדרכה
נכון שאתר תוכן מתעדכן אחת להרבה זמן, ברור לנו שבנייה ותחזוקת אתר זה לא המקצוע שלכם ולכן תזדקקו להסבר בסיסי על אופן ההתחברות אל ממשק בניהול ואיך לבצע עידכוני תוכן בסיסיים.
תמיכה
אנחנו כאן גם אחרי שהאתר באוויר:
- יש לכם שאלה?
- זקוקים לעזרה מקצועית חד פעמית או קבועה?
תמיכה על בסיס בנק שעות חודשיות לטובת: עיצוב, שיווק וקידום, תמיכה ועדכונים, ביצוע גיבויים, עדכון תוכן וייעוץ.
צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.
5. שיווק ופרסום
אתר יכול לתקשר את התוכן שתרצו ולאפשר לקהל היעד להגיב ולפעול, אבל ללא פעולות שיווק שייצרו תנועה רלוונטית האתר לא יעשה עבורכם את העבודה. פעולות שיווק ללא אתר שיכול להמיר את קהל היעד ללקוחות או לידים, יובילו להפסד זמן / כסף ותיסכול גדול.
פרסום ממומן בגוגל, ברשתות חברתיות ואתרי תוכן.
אם אתם חושבים להשקיע בקידום ופרסום העסק והאתר, אנחנו נשמח להיות שם לצידכם ולהוביל אתכם בתהליך, לעזור לכם לקבל החלטות מושכלות, ליצר ולשפר קמפיינים וחשיפה איכותית.
- קידום אורגני לא מתאים לכל אתר וכל סוג עסק, אם אתם שוקלים קידום אורגני SEO. נפח התוכן והמידע באתר תדמית לא יספק ותזדקקו לתוכן נוסף / בלוג, שירחיב ויחזק את מילות המפתח ויגדיר את העסק שלך כבעל סמכות וידע בנושא.