בניית אתר WORDPRESS

אתר קטלוג

מהו אתר קטלוג, והאם זה סוג האתר שאתם צריכים?

אתר קטלוג שם את המוצרים שלך ומותג שלך במרכז, הוא משמש בעיקר יצרנים / יבואנים של מוצרים שמעוניינים להציג את מלאי הסחורה ללקוחות שלהם וליצר לקוחות חדשים שמחפשים את המוצרים כפתרון לבעיה שלהם.

במקרים מסויימים בהם קיימת כמות גדולה של מוצרים, ניתן ליצור אתר קטלוג בדומה לחנות דיגיטלית רק ללא המרכבים של תהליך הרכישה (עם או בלי מחיר), במקרים אחרים, לדוגמא: יצרנים של מותגים (בדרך כלל מספר מוצרים מצומם ומתחלף) יבחרו ליצר אתר קטלוגי שנוטה לאתר תדמיתי + עמודי מוצרים כעמודי תוכן מושקעים יותר ויזיאלית וממוקדים מטרה וקהל יעד.

מרכיב חשוב הוא תכנון מקדים, בחינת המתחרים והאופן שהם מציגים את המוצרים לקהל היעד?

המוצרים הם עיקר התוכן, ולב ליבו של האתר.קהל היעד שלכם יחפש מידע ואופן לרכוש את המוצר, לכן כדי ליצר אתר קטלוג איכותי דרושה הכנה נכונה של כלל פרטי המוצרים באופן יסודי ואחיד, כולל מלל מושקע, מספר קטלוגי, מחירים אם רלוונטי, חלוקה לקטגוריות / תתי-קטגוריות ותמונות באיכות טובה.

לכמות ואיכות התוכן ובעיקר לתמונות ולמדיה תהיה השפעה מכריעה על הפן הויזאולי ועל האופן שאתר יוכל ליצג אותך בכבוד, ולהמיר קהל יעד ללקוחות פוטנציאלים.

נטוורק סטודיו מומחים בשיווק דיגיטלי ובניית אתרים מותאמים אישית עבור העסק שלך. יחד איתך נלמד איך להעביר את המסר שלך בצורה היעילה ביותר כדי להשיג את המטרות והיעדים העסקיים והויזואלים הדרושים לך כדי להציג את עצמך כפי שתבחר ובאופן שישרת אותך הכי טוב.

מעוניינים לתאם פגישה טלפונית?

הודעה לאישור הפגישה תישלח באימייל

למעלה מ 40% מהאתרים באינטרנט (קטנים וגדולים) משתמשים ב WORDPRESS

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן (CMS) קוד פתוח, שמאפשרת בנייה וניהול מגוון ענק של אתרים, בלוגים, וחנויות על גבי שרת אירוח. וורדפרס לא מתפשרת על עיצוב מרהיב, ממשק משתמש קל ונח, פיצ'רים עוצמתים, והחופש לעצב ולבנות כמעט כל אתר.

וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן האידיאלית עבור יצירת אתר קטלוג איכותי, מרשים ויעיל.

פשוט קל ונגיש
עיצוב אישי
ניהול מדיה מתקדם
ידידותי למנועי חיפוש
יכולות אבטחה גבוהות
עיצוב רספונסיבי לניידים
יכולת ניהול מאפליקציה מכל מקום
ביצועים גבוהים

הערך העצום שטמון ביכולות המדהימות של וורדפרס המאפשרות קצב עבודה מהיר ובלתי מגביל, לצד הרחבה של הפיצ'רים, ע"י למעלה מ 55,000 פלאגאינים, הופכת אותה לאידיאלית עבור בניית אתר קטלוג אינטרנטי איכותי, מעוצב, מהיר ומותאם לניידים.

תהליך העבודה

אפיון אתר ומחקר בסיסי

בהתחלה נלמד עליך, על העסק, על התוכן ועל המתחרים. ונקבע את מטרות הפרוייקט.

עיצוב ופיתוח אתר

אחרי שלב איסוף החומרים והבנת הצרכים / הרצונות / התקציב וקהל היעד. אלו ישמשו הקווים המנחים ליצירה ועיצוב האתר.

בדיקה ופידבק

חשוב לנו שתהיו חלק בלתי נפרד מהתהליך. תגידו לנו מה עובד בשבילכם ואיפה זה פחות, תוכלו להתייעץ, לשאול שאלות ולהחליף תוכן שדורש שינוי.

עליה לאוויר

מזל טוב האתר באוויר, המפתחות (גישה לממשקים) כולם יעברו בצורה מסודרת.
יחד נשיק את האתר החדש. נעמוד לצידכם בתהליך ולאחריו.

שיווק ופרסום

תוכנית שיווק, קידום אורגני, פרסום ממומן או תמיכה תכנית? אנחנו כאן בשבילכם עם כל השירותים שתזדקקו להם, גם אחרי שהאתר שלכם מתחיל לעשות את צעדיו הראשונים.

1. אפיון אתר קטלוג

שלב האפיון הוא אולי שלב חשוב ביותר עבור אתר קטלוג. לב ליבה והמנוע של הפעילות היא המוצרים שלכם ואפשרויות הרכישה / יצירת קשר. נלמד ונכיר אתכם ואת העסק, השירותים והמוצרים. מה מניע אותכם? מי המתחרים? מי קהל היעד? מהו התוכן והמבנה? איך תרצו שהאתר יתפקד? איך תרצו להראות? מה יש לכם, מה אין ומה דרוש? 

איסוף מידע
  • הכרות עם העסק שלך ונכסים הדיגיטלים שלו, החל בדומיין, אימיילים, קמפיינים או אתר פעיל. מה יש לך? מה אין לך? ומה צריך ברמה הטכנית?
    • הכרות עם האתר הנוכחי והרשתות החברתיות שלך.
    • בחינה של פעולות ונתוני השיווק, כניסות לאתר, דטה וטרנדים.
    • בחינת הקישורים הקיימים באתר הקיים לצרכי ניתוב מחדש.
  • בחינה של אתרים מתחרים.
  • זיהוי מטרות האתר, הגדרת יעדים וקהל יעד.
א
הגדרת משימות
  • הגדרת מטרת האתר וכמות התוכן.
  • איתור והתייחסות ליישומים טכניים מרכזיים.
  • הגדרת הצרכים הטכנולוגיים.
  • הגדרת לוח זמנים.
ב
מבנה ותוכן
  • איסוף והגדרת סוגי התוכן: תמונות, אנימציות, לוגואים ואייקונים, קישורים לווידאו ולפודקסט, קישורים לרשתות חברתיות, קישורים לרכישה מחוץ לאתר, טקסטים לעמודים, סלוגן ומשפטי מחץ / הנעה לפעולה.
  • התיחסות והגדרת היררכית התוכן ומבנה הניווט.
  • הגדרת מבנה הקטגוריות, העמודים והזרימת התוכן.
  • הכנה של כלל המוצרים והפרטים ע”י בעל האתר.
ג

רוצים שנחזור אליכם או להשאיר לנו הודעה / לשאול שאלה?

2. עיצוב ופיתוח אתר קטלוג

אחרי שיהיו בידיינו החומרים, נבין את הצרכים, הרצונות והתקציב יתחיל הקסם. נייצר עבורך אתר תוכן מעוצב אישית בהתאם לחומר המיתוגי שלכם, הקווים המנחים שהפקנו משלב האפיון וכלל התוכן שאתם מעוניינים להציג באתר. נתייחס לכלל מרכיב האתר החשובים לך, נבדוק ונשפר.

הקמת תשתית
  • שרת – יצירת חשבון אירוח, או השגת פרטי גישה לחשבון אירוח (שרת) קיים.
  • דומיין – רכישה או השגת פרטי גישה לניהול הדומיין – לצורך הפנייה לחשבון האירוח.
  • חשבונות אימייל – יצירה של תיבות אימייל תחת הדומיין
  • מערכת ניהול תוכן – יצירת מסדי נתונים והתקנת וורדפרס נקיה.
  • תוספים – התקנה של סט תוספים בסיסי + תוספי פרימיום ואלמנטים נוספים בהתאם להגדרות האתר והפרוייקט.
  • מערכת חנות – לפי הגדרות הפרוייקט תטמע מערכת Woocommerce כפלטפורמה לקטלוג ללא הגדרות ואפשרויות רכישה.
  • תחת בניה – הגדרת עמוד תחת בניה במהלך הקמת האתר עד לעליה לאוויר או לחשיפה אישית.
  • הגדרות אבטחה בסיסיות – הטמעת SSL, הרשאות גישה לתיקיות, ניהול משתמשים, הסרת תבניות ותוספים שלא בשימוש.
א
עיצוב
  • בחינת איפיון האתר, התוכן והגדרת המשימות והצרכים המהווים קווים מנחים לעיצוב ולחווית המשתמש.
  • רכישה / יצירה והטמעה של תבניות ותוספים אשר ישלימו את תפקוד ומראה האתר.
  • הגדרת התבנית וכלל מרכיבי העיצוב הרלוונטים: צבעים, פונטים, מרווחים, סוגי עמודי וכו..
  • הגדרת שפות ותפריט ניווט.
  • הגדרת עיצוב מבנה ה HEADER ו ה FOOTER
ב
עדכון תוכן
  • יצירת עמודים ותפריטי ניווט בהתאם למבנה התוכן שנקבע.
    הערה: אם תרצו נעדכן עבורכם את כל התוכן, במקרים רבים אנחנו מעדכנים את הבסיס ובעל האתר ממשיך את העדכון לבד.
  • הטמעת התוכן בעמודים ויצירת מבנה היררכיה ולוגי נכון לעמוד.
  • עמוד יצירת קשר + יצירת טפסים
  • קישורים לרשתות חברתיות
  • אופטימיזציה ועריכה לתמונות וחומרים גראפים.
  • יצירת באנרים וגרפיקה משלימה לעיצוב
  • הטמעה של סרטוני YouTube / Vimeo / ו IFreams.
ג

3. בדיקה ופידבק

אחרי שנרכיב את היסודות והבסיס לעיצוב ומרגע שנוכל לשתף אתכם, חשוב לנו שתהיו חלק בלתי נפרד מהתהליך. תגידו לנו מה עובד בשבילכם ואיפה זה פחות, תוכלו לכוון אותנו, תוכלו להתייעץ, לשאול שאלות ולהחליף תוכן שדורש שינוי.

בדיקת התוכן והנראות
  • אחרי שחיברנו את סך החלקים של המשימות לכדי אתר מתפקד שרקם עור וגידים, צרפנו את העיצוב, הנראות והתוכן של האתר בהתאם למידע והחומרים שהופקו. זאת תהיה בין הפעמים הראשונות שתחשפו אליו ותוכלו לבחון ולהתרשם מהנראות של התוכן שסיפקתם וחווית המשתמש.
  • פידבק מכם בכל שלב חשוב לנו כדי להתקדם בכיוון הנכון, להיות יעילים ולספק לכם מוצר דיגיטלי שישרת אתכם. נתיחס לכל הערה, נייעץ ונכוון אתכם לנטיב הנכון. תוכלו לשלוח תיקונים וגהה עבור התוכן ואלמנטים אחרים הדורשים ליטוש נוסף.
א
בדיקת תפקוד וניווט
  • בסיום העדכון המלא וביצוע השינויים, תבחנו פעם נוספת ואחרונה את התוכן, הנראות, הניווט והקישורים באתר לפני עליותו לאוויר.
  • בדיקה הביצועים במכשירים ופלטפורמות מובילות שונות.
ב
הכנה וניקוי לפני עליה לאוויר
  • הטמעה של אנליטיקס או קודים אחרים ע”פ האפיון ובקשה מראש.
  • הסרה של תוכן לא שימושי / פעיל.
  • הסרה של תבניות ותוספים לא פעילים וללא שימוש.
  • יצירת משתמש עבור בעל האתר ומחיקת משתמשים לא רלוונטיים.
  • בקרת איכות שלנו על תפקוד האתר / המערכת / הערות שטופלו.
ג

4. עליה לאוויר

אחד הרגעים המרגשים עבורנו ועבור הלקוחות שלנו הוא רגע הלידה והיציאה של אתר חדש לאוויר העולם, אנחנו פה גם אחרי הלידה עם הדרכה הורית ואפילו בתפקיד סופר נני. נעביר לכם את הגישה וניהול של האתר בצורה מסודרת, יחד עם כל פרטי הגישה לחשבונות השונים שהקמנו עבור הפרוייקט.

העברת המפתחות
  • אישור סיום עבודה אחרי בדיקה שלכם, יאפשר לנו לשחרר את האתר: להסיר את העמוד “תחת בנייה” ולאפשר לעולם לגשת וצפות בו.
  • נשלח לכם בצורה מרוכזת את כלל פרטי הגישה לחשבונות השונים שהקמנו עבורכם במהלך הפרוייקט. בסוף האתר שלכם וחשוב לנו שכבעלים של האתר יהיו לכם כל הפרטים הדרושים לבצע כל שינוי שתבחרו עם כל ספק שירות שתבחרו.
א
הדרכה

אתר קטלוג מתעדכן מכיל הרבה מאוד תוכן. ברור לנו שבניית אתר זה לא המקצוע שלכם אבל כבעלי אתר קטלוג תזדקקו להסבר בסיסי על אופן ההתחברות אל ממשק בניהול ואיך לבצע עידכוני תוכן ומוצרים, ניהול משתמשים ותחזוקה שוטפת. אנחנו כאן  כדי לייעץ, לתת לכם מענה ולהדריך אתכם במידת הצורך.

ב
תמיכה

אנחנו כאן גם אחרי שהאתר באוויר:

  • יש לכם שאלה?
  • זקוקים לעזרה מקצועית חד פעמית או קבועה?

תמיכה על בסיס בנק שעות חודשיות לטובת: עיצוב, שיווק וקידום, תמיכה ועדכונים, ביצוע גיבויים, עדכון תוכן וייעוץ.

צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

ג

5. שיווק ופרסום

כשם שהמטרה של כל אתר היא להגיע ולתקשר את התוכן אל קהל היעד, אנחנו כאן כדי ליעץ ולישם פעולות שיזרימו אליו תנועה רלוונטית וייצרו חשיפה ברשת. אם אתם מציגים קטלוג, סימן שאתם רוצים להציג אותו וליצר חשיפה של המוצרים ומכירות שאינן דיגיטליות וכוללות תשלום וסליקה באתר.

לכן תהליך ההמרה של קהל היעד (לפחות במקרה של פרטיים ולא עסקיים) קשה יותר מחנות ודורש השקעה וחשיפה ממוקדת. כמות התוכן מאפשרת לרוב אפשרויות טובות לקידום אורגני וממומן ממוקד, האתגר השיווקי הוא לחלק את תקציב שיווק והפרסום על פני המדיומים שיספקו את התוצאות הטובות ביותר.

אורגני ו/או ממומן

אם אתם חושבים להשקיע בקידום ופרסום העסק והאתר, אנחנו נשמח להיות שם לצידכם ולהוביל אתכם בתהליך, לעזור לכם לקבל החלטות מושכלות, ליצר ושפר קמפיינין וחשיפה איכותית.

*

היי, מוכנים כבר לדבר על האתר שלכם?

נשמח להכיר אתכם ולשמוע עוד פרטים, צרו איתנו קשר להתנעת התהליך.