מה המשמעות של אתר רספונסיבי?

מה המשמעות של אתר רספונסיבי?

מה זה אתר רספונסיבי ?

איך האתר שלכם נראה בטאבלטים ובמכשירים ניידים? האם הוא גמיש מספיק גם לאיפון וגם לאנדרואיד? ואם תגלשו אליו במכשיר טלוויזיה?

כדי להגיע לכל סוגי הלקוחות והמכשירים בצורה נגישה ומותאמת האתר שלכם חייב להיות רספונסיבי.

אתר רספונסיבי הוא אתר שמגיב אוטומטית ומתאים את עצמו לסוג המסך ממנו ניגשים אליו: מהמחשב, ממסכי מגע (אייפד, סמרטפונים), ומרזולוציות מסך שונות (מטלוויזיה ועד לפטופ קטן)

לדוגמא – נסו עכשיו להקטין את גודל חלון הדפדפן שלכם: האם הטקסט באתר קריא? התמונות ברורות? האם יש זליגה של תמונה או טקסט מחוץ לגבולות המסך?

אם התשובה היא לא- סימן שאתם גולשים באתר רספונסיבי שיודע להציג תוכן ותמונות בהתאם לסוג המסך.

המטרה של אתר רספונסיבי היא שחווית הגלישה של המשתמש באתר תישאר זהה (וברמה גבוהה) ללא תלות במכשיר ממנו גולשים אליו.

לא מספיק להיות "מותאם לנייד"

התפיסה של אתר רספונסיבי מתקדמת יותר מאתרים מותאמים לניידים. באתר מותאם לנייד מעצבים מראש כמה תבניות קבועות לפי סוגי / גודל המסכים, בעוד שבאתר רספונסיבי העיצוב הוא גמיש ומשתנה בהתאם לפי סוג המסך והרזולוציה.

מכיוון שהיום קהל היעד צורך את התוכן ממגוון מכשירים וטכנולוגיות שהולך ומתרחב ועדיין צריך לתת תמיכה גם למכשירים ישנים – עיצוב מותאם לניידים הפך למסורבל ולא רלוונטי.

עיצוב רספונסיבי – מה יוצא לי מזה?

הימים בהם גלישה באינטרנט נעשתה רק מהמחשב הבייתי חלפו מזמן.

בעוד שרוב הלקוחות הפוטנציאליים, סביר להניח יגיעו גם בגלישה מהמחשב, רוב קהל היעד היום ניגשים לאתרים מהפלטפורמות שהכי נגישות להם – הסמארטפון והטאבלט.

אם גלישה ממכשירים ניידים לא תהיה קריאה ונוחה ולא תיישם את התפיסה העיצובית והשיווקית של האתר – התוצאות יכולות להיות הרסניות לאתר: דירוג מנועי החיפוש יהיה נמוך, מי שכבר נכנס לא יחזור והאתר יהפוך ללא רלוונטי.

אתר רספונסיבי הוא כלי עיקרי ליצירת לידים, הגדלת אחוזי ההמרה והגדלת מכירות. יש בו יתרונות שיווקיים אדירים לעומת מתחרים שאין להם אתר רספונסיבי. אם האתר שלכם ישן ואינו רספונסיבי? אז הגיע הזמן להחליף לאתר חדש.

תמונה של שחר פריד

שחר פריד

פוסטים אחרונים

האתר שלך בסכנה? כך תגן עליו מפני פריצות

אתה משקיע זמן וכסף באתר שלך, אבל האם הוא באמת מוגן? האקרים מכוונים יותר ויותר לעסקים קטנים ובינוניים, ופריצה אחת יכולה לגרום לנזק עצום. במאמר זה נחשוף את הסיכונים ונדריך אותך בצעדים פשוטים להגנה על האתר שלך – כדי שתוכל לישון בשקט.

קרא עוד »

אתר מוזנח = עסק בסיכון

תחזוקת אתרים שוטפת חיונית לניהול עסק דיגיטלי ומונעת הזנחה הפוגעת בקישורים, תוכן ואבטחה. השוואה לאחזקת רכב או ניהול חנות ממחישה את חשיבות התחזוקה המתמדת לשיפור דירוג החיפוש, תנועה אורגנית וחוויית המשתמש. השקעה בתחזוקת האתר מבטיחה את הצלחת העסק הדיגיטלי.

קרא עוד »

חשיבות חידוש הדומיין בזמן

כל ההשקעה והזהות הדיגיטלית שלכם נשענת על הדומיין, ביום שתאבדו אותו אתם עלולים לאבד הרבה יותר. אל תחכו לרגע שבו תגלו שהאתר והאימיילים שלכם לא עובדים יותר, זאת סיטואציה חסרת אונים, לא נעימה ומיותרת. אז מה עושים?

קרא עוד »

ליווי עסקים להגדלת הכנסות

נטוורק סטודיו מארחים ומפרגנים לאיציק לוי, מלווה עסקים קטנים ובינוניים, מנחה תהליכי שיפור מכירות וניהול בארגונים וחברות מובילות במשק הישראלי, מומחה לסגנונות תקשורת, מרצה ופרפורמר.

קרא עוד »

אתרי לווין

אתר לווין (Satellite website ) הוא נכס דיגיטלי שמטרתו העיקרית ללוות, לתמוך ולחזק את הפעילות העסקית והשיווקית של האתר / העסק המרכזי. אתר הלווין שמיצר ערך אמיתי עבור המשתמשים שלו ועבור המטרות העסקיות המרכזיות, יפיק עבורכם הרבה יותר מסתם עוד אתר עם קצת תוכן וקישורים.

קרא עוד »

מסע לקוח ושיווק דיגיטלי לעסקים

כל רכישה מתחילה אולי בפעולה בודדת, אבל ברור לכולם שב99.9% מהמקרים מדובר בסדרת פעולות, שלבים והחלטות. החל מהחשיפה למשהו שמגרה אותנו לרכוש אותו, דרך ההרגשה שהובילה אותנו מאותו רגע שנזרע הרעיון במוח שלנו ועד הרגע שאנחנו מרוצים ממה שרכשנו, ממליצים ואפילו רוכשים שוב ומשדרגים. הבנה ותיכנון מסע הלקוח הוא כלי שיווק חשוב, כדי למקסם את יעילות מאמצי השיווק ולשלב אותם על פני משפך המכירות.

קרא עוד »
דילוג לתוכן