ניוזלטר \ דיוור ישיר \ שיווק באימייל

ניוזלטר \ דיוור ישיר \ שיווק באימייל

זאת אולי אחת מדרכי השיווק הוותיקות ביותר, אין ספק שאימייל הוא דרך תקשורת מצוינת עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים. כל מערך שיווק רציני יישם ויתקשר את התוכן גם בניוזלטר. יש עסקים די גדולים שבנויים סביב מנויים ומשתמשים רשומים שצורכים את התוכן באימיילים.

אבל האם שיווק באימייל באמת עובד גם היום בעידן הפרנויה, שבו מזהירים אותנו לא לפתוח אימייל שאנחנו לא מכירים וכששירותי האימייל וספקי האינטרנט נלחמים לעצור דואר זבל?

שימוש בניוזלטר לא מתאים לכל אחד, אבל אין ספק שזהו כלי מצוין להרחבת המכירות ותקשורת עם קהל לקוחות קיים. ניוזלטר מאפשר לכם לבצע שיווק על בסיס נתוני לקוחות קיימים וליצר קהל יעד חדש.

רישום משתמש לרשימת תפוצה נחשב בהרבה מקרים בעולם השיווק לליד ויש לו ערך כספי (כל עסק והערך שלו לשיווי ליד בהתאם לפוטנציאל המכירה והרווח). בטוח נתקלתם בקמפיינים של מפרסמים שדורשים מכם פרטים / הרשמה לרשימה שלהם לטובת קבלת הטבה / מוצר דיגיטלי. מנופי שיווק ומדיומים שונים ייצרו את החשיפה למוצר או השירות. אחרי שיצרו אצלכם עניין (רימרקטינג: בהרבה מקרים דרושה יותר מחשיפה אחת) ויניעו אתכם לפעולה. במידע שקיבלו מכם בצורה חוקית יוכלו לעשות שימוש לשיווק ומכירה של המוצר ממנו הם מיצרים רווח.

אנשים אוהבים לצרוך תוכן איכותי, לכן ניוזלטר הוא אחד הכלים הבולטים גם באתרי בלוג. אם יצרתם עניין ואתם משדרים אמינות בתוכן שאתם מיצרים בבלוג, קהל היעד שלכם ירצה להתעדכן ולצרוך עוד ממנו. ניוזלטר יאפשר לכם ליצר חזרה של תנועה אל האתר, למקסם תהליכי שיווק שכבר בוצעו כדי להביא אותו משתמש אל הבלוג וליצור נאמנות.

היכולת שלכם ליצר תוכן שיווקי איכותי, היא המפתח העיקרי להצלחת הקמפיין. חלוקה של המשתמשים לקבוצות ומדידה של הפעולות שלהם, לצד שליחת מידע רלוונטי ומתוזמן,  יאפשרו לכם ליצר אסטרטגית ניוזלטר מצליחה.

שיווק באמצעות ניוזלטר הוא למעשה שימוש בפלטפורמה ייעודית לניהול ושליחה של הודעות דואר אלקטרוני אל רשימת תפוצה, אותה ניתן למדוד.

"רב מסר" היא אחת השחקניות הבולטות בזירת האתרים שמספקים פתרונות דיוור ישיר. באמצעותה תוכלו להתממשק ולהתחבר בקלות לוורדפרס ומערכות טפסים של אלמנטור פרו, Contact Form 7 ו Pojo Forms.

שימו לב שחוק הספאם אוסר על משלוח דברי פרסומת לנמען, בכל אמצעי תקשורת ללא הסכמה מפורשת מראש של הנמען ובכל משלוח ניוזלטר צריכה להיות למקבל האימייל אפשרות להסיר את עצמו מהרשימה.

כדי ליצר ערך לקמפיין ולא להיגרר לפינות משפטיות אפלות ומיותרות, אנו ממליצים להעמיק בקישורים הבאים בנושא חוק הספאם:

פסיקות בחוק הספאם – איגוד האינטרנט הישראלי (isoc.org.il)

חוק הספאם (consumers.org.il)

נושא חוקי וחשוב נוסף שכדאי להרחיב בו את הקריאה הוא ניהול מאגרי מידע עפ"י חוק הגנת הפרטיות.

מנהל מאגר מידע – שאלות ותשובות | הרשות להגנת הפרטיות (www.gov.il)

נוהל ניהול מאגרי מידע ע"פ חוק הגנת הפרטיות (foi.gov.il)

Picture of שחר פריד

שחר פריד

פוסטים אחרונים

האתר שלך בסכנה? כך תגן עליו מפני פריצות

אתה משקיע זמן וכסף באתר שלך, אבל האם הוא באמת מוגן? האקרים מכוונים יותר ויותר לעסקים קטנים ובינוניים, ופריצה אחת יכולה לגרום לנזק עצום. במאמר זה נחשוף את הסיכונים ונדריך אותך בצעדים פשוטים להגנה על האתר שלך – כדי שתוכל לישון בשקט.

קרא עוד »

אתר מוזנח = עסק בסיכון

תחזוקת אתרים שוטפת חיונית לניהול עסק דיגיטלי ומונעת הזנחה הפוגעת בקישורים, תוכן ואבטחה. השוואה לאחזקת רכב או ניהול חנות ממחישה את חשיבות התחזוקה המתמדת לשיפור דירוג החיפוש, תנועה אורגנית וחוויית המשתמש. השקעה בתחזוקת האתר מבטיחה את הצלחת העסק הדיגיטלי.

קרא עוד »

חשיבות חידוש הדומיין בזמן

כל ההשקעה והזהות הדיגיטלית שלכם נשענת על הדומיין, ביום שתאבדו אותו אתם עלולים לאבד הרבה יותר. אל תחכו לרגע שבו תגלו שהאתר והאימיילים שלכם לא עובדים יותר, זאת סיטואציה חסרת אונים, לא נעימה ומיותרת. אז מה עושים?

קרא עוד »

ליווי עסקים להגדלת הכנסות

נטוורק סטודיו מארחים ומפרגנים לאיציק לוי, מלווה עסקים קטנים ובינוניים, מנחה תהליכי שיפור מכירות וניהול בארגונים וחברות מובילות במשק הישראלי, מומחה לסגנונות תקשורת, מרצה ופרפורמר.

קרא עוד »

אתרי לווין

אתר לווין (Satellite website ) הוא נכס דיגיטלי שמטרתו העיקרית ללוות, לתמוך ולחזק את הפעילות העסקית והשיווקית של האתר / העסק המרכזי. אתר הלווין שמיצר ערך אמיתי עבור המשתמשים שלו ועבור המטרות העסקיות המרכזיות, יפיק עבורכם הרבה יותר מסתם עוד אתר עם קצת תוכן וקישורים.

קרא עוד »

מסע לקוח ושיווק דיגיטלי לעסקים

כל רכישה מתחילה אולי בפעולה בודדת, אבל ברור לכולם שב99.9% מהמקרים מדובר בסדרת פעולות, שלבים והחלטות. החל מהחשיפה למשהו שמגרה אותנו לרכוש אותו, דרך ההרגשה שהובילה אותנו מאותו רגע שנזרע הרעיון במוח שלנו ועד הרגע שאנחנו מרוצים ממה שרכשנו, ממליצים ואפילו רוכשים שוב ומשדרגים. הבנה ותיכנון מסע הלקוח הוא כלי שיווק חשוב, כדי למקסם את יעילות מאמצי השיווק ולשלב אותם על פני משפך המכירות.

קרא עוד »
דילוג לתוכן