למה קידום ממומן? ומה האפשרויות?

למה קידום ממומן? ומה האפשרויות?

פרסום ממומן הוא אמצעי שיווק אינטרנטי שמטרתו להגדיל את התנועה של קהל יעד על ידי פרסום מודעות או סרטונים ברשת. בהרבה מקרים אנשים מייחסים את המושג קידום ממומן להופעה בתוצאות החיפוש של גוגל , אך קידום ממומן, שהוא למעשה תשלום על חשיפה מידית יכול להיות גם: פרסום באינסטגרם או בפייסבוק, קידום סטורי או פוסט בתשלום, קמפיין טאבולה שמאפשר חשיפה ליותר מ 500 מיליון משתמשים יומיים דרך אתרים מובילים ברשת, או  קמפיין OUTBRAIN שמאפשר פרסום מודעות בשטחי פרסום של כ 7000 אתרים מובילים בעולם.

מה המטרה של קידום ממומן?

הרבה עסקים ובעלי אתרים מחפשים דרך להזרים תנועה מידית לאתר וכצעד ראשון משקיעים את מלוא תקציב השיווק בשיווק הממומן. בעוד שקידום ממומן (בהנחה שהוא בנוי נכון) אכן ייצור תוצאות ויזרים תנועה, זאת טעות נפוצה ליחס לו חשיבות עליונה בעוגת התקציב לטווח הארוך.  עבור אתרים חדשים שעדיין לא מקבלים מספיק תנועה מקידום אורגני מקובל יותר להשתמש בקידום ממומן כמספר חודשים עד לקבלת תוצאות מהקידום האורגני. עם הזמן יש למקד את השיווק הממומן כך שיחזק את המקומות החלשים יותר בקידום האורגני וירחיב את החשיפה.

קידום ממומן יעיל שמנוהל במקביל וחופף לקידום אורגני, יניב תוצאות טובות יותר גם עבור הקידום האורגני. בטווח הארוך,  קידום אורגני יכניס לכם הרבה יותר משתמשים רלוונטיים עבור הכסף שלכם, וייצר ROI משמעותי יותר.

מקרה נוסף בו כדאי לעשות שימוש בקידום ממומן הוא באתרים מאוד קטנים עם קהל יעד ממוקד מאוד או בעמודי נחיתה, לרוב כחלק מקמפיין ממוקד מטרה וקהל יעד, שמטרתם להניע לפעולה וליצר המרה של קהל יעד פוטנציאלי ללקוחות או לידים.

מכיוון שעמודי הנחיתה הם לרוב לא חלק מהאתר ולא נסרקים על ידי גוגל, כמו כן אין בהם מספיק תוכן ובשר כדי להתקדם אורגנית. השימוש בקידום ממומן הוא אמצעי קלאסי ליצירת תנועה ממוקדת ומדידה של התוצאות.

Picture of שחר פריד

שחר פריד

פוסטים אחרונים

האתר שלך בסכנה? כך תגן עליו מפני פריצות

אתה משקיע זמן וכסף באתר שלך, אבל האם הוא באמת מוגן? האקרים מכוונים יותר ויותר לעסקים קטנים ובינוניים, ופריצה אחת יכולה לגרום לנזק עצום. במאמר זה נחשוף את הסיכונים ונדריך אותך בצעדים פשוטים להגנה על האתר שלך – כדי שתוכל לישון בשקט.

קרא עוד »

אתר מוזנח = עסק בסיכון

תחזוקת אתרים שוטפת חיונית לניהול עסק דיגיטלי ומונעת הזנחה הפוגעת בקישורים, תוכן ואבטחה. השוואה לאחזקת רכב או ניהול חנות ממחישה את חשיבות התחזוקה המתמדת לשיפור דירוג החיפוש, תנועה אורגנית וחוויית המשתמש. השקעה בתחזוקת האתר מבטיחה את הצלחת העסק הדיגיטלי.

קרא עוד »

חשיבות חידוש הדומיין בזמן

כל ההשקעה והזהות הדיגיטלית שלכם נשענת על הדומיין, ביום שתאבדו אותו אתם עלולים לאבד הרבה יותר. אל תחכו לרגע שבו תגלו שהאתר והאימיילים שלכם לא עובדים יותר, זאת סיטואציה חסרת אונים, לא נעימה ומיותרת. אז מה עושים?

קרא עוד »

ליווי עסקים להגדלת הכנסות

נטוורק סטודיו מארחים ומפרגנים לאיציק לוי, מלווה עסקים קטנים ובינוניים, מנחה תהליכי שיפור מכירות וניהול בארגונים וחברות מובילות במשק הישראלי, מומחה לסגנונות תקשורת, מרצה ופרפורמר.

קרא עוד »

אתרי לווין

אתר לווין (Satellite website ) הוא נכס דיגיטלי שמטרתו העיקרית ללוות, לתמוך ולחזק את הפעילות העסקית והשיווקית של האתר / העסק המרכזי. אתר הלווין שמיצר ערך אמיתי עבור המשתמשים שלו ועבור המטרות העסקיות המרכזיות, יפיק עבורכם הרבה יותר מסתם עוד אתר עם קצת תוכן וקישורים.

קרא עוד »

מסע לקוח ושיווק דיגיטלי לעסקים

כל רכישה מתחילה אולי בפעולה בודדת, אבל ברור לכולם שב99.9% מהמקרים מדובר בסדרת פעולות, שלבים והחלטות. החל מהחשיפה למשהו שמגרה אותנו לרכוש אותו, דרך ההרגשה שהובילה אותנו מאותו רגע שנזרע הרעיון במוח שלנו ועד הרגע שאנחנו מרוצים ממה שרכשנו, ממליצים ואפילו רוכשים שוב ומשדרגים. הבנה ותיכנון מסע הלקוח הוא כלי שיווק חשוב, כדי למקסם את יעילות מאמצי השיווק ולשלב אותם על פני משפך המכירות.

קרא עוד »
דילוג לתוכן