איך להפיק מעמוד ה”אודות” את המקסימום?
  • כללי
  • >
  • איך להפיק מעמוד ה"אודות" את המקסימום?

איך להפיק מעמוד ה"אודות" את המקסימום?

לא משנה לאיזה ענף תעשיה אתם משתייכים, כנראה שאחד העמודים הראשונים שתקימו באתר החדש שלכם יהיה עמוד האודות.

עכשיו בכנות, כתבתם את עמוד האודות שלכם כי אתם חייבים ולכולם יש? אולי ויתרתם על העמוד כי העיקר הוא הביזנס ולא אני?

חבל שתפספסו הזדמנות מצוינת להציג את עצמכם. כשהלקוח מעוניין ללמוד יותר על העסק ומי / מה עומד מאחוריו הוא אוטומטית ניגש לחפש את עמוד האודות. אחד הדברים שכל אחד עושה היום לפני פגישה הוא חיפוש בגוגל כדי לראות מי הצד השני ואיך הוא מציג את עצמו.

טעות נפוצה של עסקים רבים היא בהתייחסות לעמוד האודות כאל משהו שחייבים לעשות. למעשה זאת הזדמנות מצוינת לספר לקוראים על העסק שלכם והפעילות שלו, ולתמוך באחת המטרות המרכזית של האתר והיא "לספק מספיק מידע איכותי שיעזור להמיר מבקר ללקוח או LEAD".

אל תסתירו את עמוד האודות עמוק בקישורים של תחתית העמוד, תנו לעמוד את המקום הראוי לו ואפשרו לקהל היעד שמבקש ללמוד עליכם עוד למצוא את התוכן בקלות.

עמוד האודות יכול ליצר עבורכם הזדמנות לפנות אל הגולשים בגובה העיניים ובטון אישי, ליצר אמינות ולהציג את המומחיות שלכם בתחום שבו אתם עוסקים. זאת הבמה שלכם להציג ולספר: מי אתם? מה הרעיון מאחורי הקמת החברה? מה הערכים שלפיהם אתם פועלים? ומה מייחד אתכם על פני המתחרים?

כשאתם יוצרים את התוכן לעמוד האודות, חשוב לזכור שהלקוח הוא המרכז. נכון אתם מספרים על עצמכם, אבל הלקוח שקורא את התוכן מעוניין באמת לדעת איך מה שתספרו לו, יכול להפיק עבורו תועלת? זה המקום ליצור את רושם הראשוני שישאיר חותם אצל לקוחות סקרנים והחשיבות גדלה בהרבה כאשר רוב פעילות העסק היא B2B.

כשלקוח או לקוח פוטנציאלי מגיעים אל עמוד האודות שלכם, הם מעוניין לפגוש אתכם. אל תישארו חסרי פנים, זה רק יגרום לעמוד ולעסק להראות מנוקר. הקפידו וציינו שמות, תמונות ותפקידים של אנשי מפתח בעסק / חברה.

נסו ליצר עניין בעמוד שיבדיל אתכם מהמתחרים, גלו יצירתיות בתוכן ובוויזואליות. שלבו תוכן שמשדר אמינות וסמכותיות בתחום. עמוד האודות הוא מקום מצוין להפיח רוח חיים במותג שלכם ולאפשר לקוראים להתחבר למי שאתם ולסיפור שלכם. ולא פחות חשוב, נסו להניע לפעולה ואפשרו לקורא ליצור איתכם קשר בקלות.

תמונה של שחר פריד

שחר פריד

פוסטים אחרונים

האתר שלך בסכנה? כך תגן עליו מפני פריצות

אתה משקיע זמן וכסף באתר שלך, אבל האם הוא באמת מוגן? האקרים מכוונים יותר ויותר לעסקים קטנים ובינוניים, ופריצה אחת יכולה לגרום לנזק עצום. במאמר זה נחשוף את הסיכונים ונדריך אותך בצעדים פשוטים להגנה על האתר שלך – כדי שתוכל לישון בשקט.

קרא עוד »

אתר מוזנח = עסק בסיכון

תחזוקת אתרים שוטפת חיונית לניהול עסק דיגיטלי ומונעת הזנחה הפוגעת בקישורים, תוכן ואבטחה. השוואה לאחזקת רכב או ניהול חנות ממחישה את חשיבות התחזוקה המתמדת לשיפור דירוג החיפוש, תנועה אורגנית וחוויית המשתמש. השקעה בתחזוקת האתר מבטיחה את הצלחת העסק הדיגיטלי.

קרא עוד »

חשיבות חידוש הדומיין בזמן

כל ההשקעה והזהות הדיגיטלית שלכם נשענת על הדומיין, ביום שתאבדו אותו אתם עלולים לאבד הרבה יותר. אל תחכו לרגע שבו תגלו שהאתר והאימיילים שלכם לא עובדים יותר, זאת סיטואציה חסרת אונים, לא נעימה ומיותרת. אז מה עושים?

קרא עוד »

ליווי עסקים להגדלת הכנסות

נטוורק סטודיו מארחים ומפרגנים לאיציק לוי, מלווה עסקים קטנים ובינוניים, מנחה תהליכי שיפור מכירות וניהול בארגונים וחברות מובילות במשק הישראלי, מומחה לסגנונות תקשורת, מרצה ופרפורמר.

קרא עוד »

אתרי לווין

אתר לווין (Satellite website ) הוא נכס דיגיטלי שמטרתו העיקרית ללוות, לתמוך ולחזק את הפעילות העסקית והשיווקית של האתר / העסק המרכזי. אתר הלווין שמיצר ערך אמיתי עבור המשתמשים שלו ועבור המטרות העסקיות המרכזיות, יפיק עבורכם הרבה יותר מסתם עוד אתר עם קצת תוכן וקישורים.

קרא עוד »

מסע לקוח ושיווק דיגיטלי לעסקים

כל רכישה מתחילה אולי בפעולה בודדת, אבל ברור לכולם שב99.9% מהמקרים מדובר בסדרת פעולות, שלבים והחלטות. החל מהחשיפה למשהו שמגרה אותנו לרכוש אותו, דרך ההרגשה שהובילה אותנו מאותו רגע שנזרע הרעיון במוח שלנו ועד הרגע שאנחנו מרוצים ממה שרכשנו, ממליצים ואפילו רוכשים שוב ומשדרגים. הבנה ותיכנון מסע הלקוח הוא כלי שיווק חשוב, כדי למקסם את יעילות מאמצי השיווק ולשלב אותם על פני משפך המכירות.

קרא עוד »
דילוג לתוכן